Пређи на главни садржај

Piletina u jogurtu i belom luku

 Danas napravite piletinu u jogurtu i belom luku!

  
Napravili ste domaću supu i kao i obično ne znate šta više da pripremite od kuvanog pilećeg mesa. Imala sam taj problem danas, međutim idejama nikad kraja. Ovaj put sam marinirala kuvane pileće batake, a ukus je puterast i lep. S obzirom da sam veče pre pripremala supu, meso se mariniralo celu noć. Pogledajte recept.



Vreme pripreme oko 35 minuta.
Za 2 osobe potrebno je:
  
Potrebi sastojci:
  • Marinada:
  1.  Dve čaše jogurta
  2.  1 čen belog luka 
  3.  kašika tucane mlevene paprike
  4.  so
  5.  biber
  6.  peršun
  7.  pola limuna
  8.  kašičica rendane limunove kore
  • Za kuvanje:
  1.  100gr šampinjona
  2. ulje



Marinada: Dve čaše jogurta, 1 čen belog luka (sitno iseckan), kašika tucane mlevene paprike, so, biber, peršun, pola limuna (isceđenog) i kašičica rendane limunove kore. Sjediniti sastojke i u marinadu ubaciti otkošten i iseckane batake. Ostaviti u frižideru preko noći.
Kuvanje: Oprati 100gr šampinjona, iseckati na listove i ubaciti u nauljenu tepsiju. Staviti u zagrejanu rernu. Peći 15 minuta na 150C.
Za to vreme u tiganju propržiti marinirano meso. Izvaditi šampinjone i u njih ubaciti meso i vratiti u rernu na još nekih 20 minuta (ja sam stavila na 200C, jer mi je rerna slabija).
Poslužiti sa kuvanim pirinčem.



Prijatno!



Vaša Mica.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Vitaminska kupus salata

Danas napravite vitaminsku salatu! Uz ručak odlično pristaje. Ukoliko za ručak spremate neko pečeno meso ili uz razna variva, vama po volji je, a uz to je veoma ukusna i zdrava. Možete je koristiti i kao punjenje za tortilje i hamburgere. Ova salata obiluje vitaminima, a ja sam je prvi put jela davno, kao mala zajedno sa pljeskavicom. Danas sam se nje setila i napravila je, međutim umesto sirćeta koje ide u salatu, koristila sam sok od limuna. Zdravo je i korisno, zbog toga sam zamenila, a ukus je isti. U daljem tekstu pogledajte kako se priprema. Vreme pripreme oko 10 minuta. Za 2 osobe potrebno je:   Potrebi sastojci: Jedna manja glavica kupusa 2 šargarepe 1 limun (ili 2 kašičice sirćeta) 2 kašičice maslinovog ulja (ili 2 kašičice suncokretovog ulja) so Kupusu odstranite spoljne listove, presecite ga na pola i uklonite koren (slobodno ga pojedite u toku pripreme, jer je veoma koristan). Sitno narežite kupus i stavite u činiju. Ogulite šargarepu

Ćuretina u marinadi

  Danas za ručak napravite ćuretinu u marinadi! Uvek sam imala, da tako kažem, problem sa pripremom ćuretine. Iskreno, previše mi je suva i tvrda. S obzirom da imam domaću ćuretinu, bilo je ćurećeg mesa u izobilju te sam shodno tome i mogla da eksperimentišem. Primetila sam da je najbolje marinirati ovu vrstu mesa, jer meso omekani i bude divnog ukusa.  Danas sam pripremila ovakav ručak i odlučila se za ovu vrstu marinade. Svi smo bili prezadovoljni ukusom, te ukoliko i Vi želite da oduševite sebe i druge možete spremiti ovaj obrok. Pogledajte recept, a u na kraju teksta pogledajte kako skuvati pirinač koji će biti i dovoljno kuvan, a priom neće izgoreti. Vreme pripreme 1 sat i 15 minuta. Za 4 osobe potrebno je: Potrebi sastojci:    1. 800 grama ćuretine (meso od bataka)    -Za marinadu      1. Pola manje šolje maslinovog ulja      2. 2 čena belog luka      3. 1 šargarepa      4. 1 zelen      5. Pola kašike slatke, tucane paprike      6. Kašičica blago ljute

Hleb od spelte, heljde i lana

Danas napravite hleb od spelte, heljde i lana!   Diskusija o pečenju hleba bez kvasca i moji saveti:   Verujem da ima Vas koji želite da napravite neke ukusne hlebove, a da sa druge strane budu bez kvasca. Kako ne bismo povećavali kiselost organizma i kako bismo se hranili zdravo, neophodno je da iz svakodnevne ishrane izbacite belo brašno i kvasac. Naravno to nije sve, ali što se tiče žitarica i unosa istih u organizam to je jedan od saveta koji nam preporučuju lekari. Isprobala sam više puta da napravim hleb sa sodom bikarbonom, međutim ona ne reaguje bez neke kiseline, kao što je limunska kiselina ili sirće. Međutim, bit je u tome da ne unosimo sirće, tako da hleb možete napraviti sa malo soka od limuna, mešavinom kašičice isceđenog soka i kašičice sode bikarbone. Naravno ovo se koristi kao zamena za kvasac, odnosno kao suplement koji će podići hleb. Kao drugu zamenu možete koristiti prašak za pecivo, on ima sve potrebne sastojke koji će upotpunosti zameniti kvasac. I